sobota, 10 grudnia 2016

LIEBSTER AWARD

Heyka!

Dość długo mnie tu nie było, wiem. Ale obiecuję, że jutro coś się tu pojawi. Mam nadzieję, że Was tym nie zawiodę.

A teraz przejdźmy do Liebster Award. Jest to trzeci raz kiedy "Walka z losem" otrzymała taką nominację. Dzisiaj muszę odpowiedzieć na, jeśli się nie mylę to trzy zestawy pytań. Więc do roboty :D


#1 Nominacja od Magdzinska_volley

1. Ulubiony klub Plus Ligi?

PGE Skra Bełchatów 

2. Ulubiony polski i zagraniczny siatkarz?

Z polskich nie umiem wybrać jednego. A z zagranicznych to Srećko Lisinac, Nicolas Uriate i Facundo Conte.

3.Czy jesteś za grą Leona w reprezentacji Polski?

Nie. Pomimo szacunku do tego zawodnika uważam, że nazwa zobowiązuje i jest to REPREZENTACJA POLSKI i powinni grać sami Polacy. Mamy dostatecznie dużo świetnych zawodników i nie ma potrzeby, aby grał w reprezentacji obcokrajowiec.

 4.Czy grasz w siatkówkę, a jeśli grasz to na jakiej pozycji?

Nie gram zbyt dużo. Ale jak już wchodzę na boisko to w roli przyjmującej lub libero.

 5.Siatkarski autorytet?

Krzysztof Ignaczak, Michał Kubiak i Paweł Zagumny.


#2 Nominacja od sandraola97

1. Jak masz na imię?

Klaudia.

2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?

Cała seria "Harry Potter", seria "Dary Anioła", seria "Trylogia Czasu" oraz "Życie to mecz".

3. Byłaś kiedyś na meczu, jeśli tak to kto grał na pierwszym?

Niestety, nie miałam jeszcze okazji być na meczu. Ale mam zamiar nadrobić to w 2017.

4. Ulubiony klub siatkarski?

PGE Skra Bełchatów.

5. Grasz w siatkówkę? Jak tak to na jakiej pozycji?

Jak mówiłam wcześniej. Nie gram zbyt dużo. Ale jak już wchodzę na boisko to w roli przyjmującej lub libero.

6. Ulubiony komentator siatkarski.

Krzysztof Ignaczak.

7. Ulubiony cytat siatkarski?

Nie pamiętam kto powiedział te słowa, ale zawsze mnie urzekają:
"Razem są tak wysocy jak dziesięciopiętrowy budynek. Razem ważą tyle co spory samochód. Razem są też najlepsi na świecie"

8. Jaki sport lubisz oprócz siatkówki?

Skoki narciarskie i piłkę ręczną.

9.Co lubisz robić w wolnym czasie?

Od kiedy zaczęłam technikum nie mam zbyt wiele wolnego czasu.

10. Jakiej muzyki słuchasz?

Co wpadnie w ucho. Od Tedego, przez Zeusa do Marty Bijan i OneRepublic.

11. Ulubiona pora roku?

Zdecydowanie lato. Nienawidzę jak jest mi zimno.


#3 Nominacja od Misia 13

1.Dlaczego siatkówka?

Dlaczego oddychasz?

2.Twoje największe marzenie?

Nie mogę powiedzieć, bo się nie spełni.

3.Twoje połączenie idealnych sportowców?

Nie wiem. Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Chyba reprezentacja z 2012 i 2014. Większość nazwisk się powtarza, ale po połączeniu jest idealnie.

4.Kot czy pies?

Chomik.

5.Ostatnio przeczytana książka?

"Życie to mecz" po raz kolejny.

6.Kto według ciebie wygra Plusligę w tym sezonie?

Nie mam pojęcia. Chciałabym, żeby była to Skra.

7.Najlepsze wspomnienie?

Oglądanie z młodszym bratem meczu ostatniego na kwalifikacjach do IO. Pokazywałam mu zawodników. Mówiłam jak się nazywają. I w głowie utknęło mu jedynie "Kurka". I przez cały czas krzyczał "Dawaj, Kurka. Wygracie". I wygrali.....

8.Ulubiony zagraniczny klub?

Nie mam.

9.Najciekawsze opowiadanie?

Po przeczytaniu takiej ilości nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Jest ich tak dużo....

10.Dziesięć faktów o tobie?

 * Uczennica Technikum Geodezyjnego.
 * Mam na komputerze zaczętych 15 różnych opowiadań. Większości z nich zapewne nigdy nie opublikuję.
 * Zanim cokolwiek napiszę, tygodniami, a nawet miesiącami chodzę i układam sobie scenariusz w głowie.
 * Prolog do "Walki z losem" powstał na lekcji języka polskiego w gimnazjum.
 * Za równe dwa miesiące będę miała 17 lat.
 * Jestem blondynką.
 * Nie lubię fizyki.
 * Zawsze walczę o swoje.
 * Jestem uparta, wyszczekana, wredna i *według wielu osób* zbyt pewna siebie.
 * Mam dobrą pamięć do wszelkiego rodzaju kawałów.


Nominuję:
http://crazy-volleyball.blogspot.com/
http://help-me-carry-this-weight.blogspot.com/
http://wspomnieniaczasembola.blogspot.com/
http://dzieciecaigraszka.blogspot.com/
http://wracam-po-latach.blogspot.com/

Moje pytania:

1. Jak długo piszesz?
2. Z jakim siatkarzem opowiadania lubisz?
3. O kim najłatwiej Ci się pisze?
4. Skąd pomysł na opowiadanie?
5. Ulubione opowiadanie? Dlaczego właśnie to?


Dziękuję bardzo.
Zapraszam Was na jutro, ponieważ coś się pojawi.
Buziaki, Dream :* <3


4 komentarze:

  1. Czemu nie ma dalszych opowiadań?Co się u Ciebie zmieniło że nie ma nic nowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie zmieniło. Staram się "wracać do żywych" jest w planach coś naprawdę dużego
      Pozdrawiam, Dream ;*

      Usuń
  2. Będzie ciąg dalszy? Czekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W większości mam to samo. Ciekawy i interesujący post. Oby tak dalej i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń